Recenze dvacátá šestá: Miluj mě jakkoli

Máte rádi žhavé příběhy, které vám rozbuší srdce a s každou stránkou vás čeká pořádný příběh protkaný chemii a pěkně tvrdohlavými hlavními charaktery? Tahle kniha je přesně pro vás!

Název: Miluj mě jakkoli
Autor: Jennifer Probst
Vydalo nakladatelství: Ikar
Počet stran: 376
Anotace: Caleb Pierce začal podnikat v otcově stavební firmě Pierce Brothers už jako mladý kluk. Vždycky snil o tom, že se vypracuje a firma jednou přejde pod jeho křídla. Otcova závěť ale říká něco jiného. Firma zůstane Calebovi jen v případě, že ji povede spolu se svými bratry, s nimiž se navzájem dávno odcizili. Najít společnou cestu nebude jednoduché, zvlášť když si každý přeje něco jiného. Věci se ještě víc zkomplikují, když si Caleba najme designérka Morgan, aby pro její bohaté klienty postavil dům snů. Calebovi se její nabídka nezdá, nezbyde mu ale než přijmout, jinak se podle Morgan může rozloučit se skvělou reputací i stálými zákazníky. Caleb se snaží odvést co nejlepší výsledky. Jen kdyby ho neustále nerozptylovaly Morganiny jiné kvality…

***
Caleb Pierce zasvětil celý svůj dosavadní život rodinné stavební firmě Pierce Brothers. Po boku otce snáší jeho každodenní výstřelky. Starý pán má totiž rád vše po svém a nemá rád slabochy k tomu moc rád svého syna trápí. Ani po smrti se nerozhodne jinak, když zemře, Caleb, kterému měla firma připadnout, se dozvídá o jeho poslední podmínce nebo spíše naschválu.

Musí firmu vést po dobu jednoho roku společně se svými bratry Daltonem a Tristanem, kteří se před lety vydali svou cestou a rozhodně se netouží vrátit domů. Nehledě na jejich velmi napjaté vztahy, které vyvolávají nové spory a jitří staré rány.

Přesto se Caleb nevzdá své poslední příležitosti a rozhodne se vše napravit, jen kdyby se mu do toho nepletla směšná, ale velmi přitažlivá princezna v bílém kostýmku, která se s ním rozhodla soupeřit a získat jeho firmu pro svou zakázku za každou cenu.

Morgan, poznala spoustu nástrah života, ale rozhodla se tím nenechat semlít a naopak se jimi nechala zocelit. Tahle jižanská kráska nikomu nedá nic zadarmo. Díky své ctižádostivosti se brzy dostane na vrchol a velmi žádanou designérkou.
Získat Pierce Brothers na nový projekt, který plánuje, by měla být hračka, ale brzy zjisti, jak moc se zmýlila.
Caleb Pierce je ten nejtvrdohlavější a zároveň nejpřitažlivější muž, kterého potkala, ale ne pro ní není odpověď. Rozhodne se tak využít kontaktů a nedat Calebovi jinou možnost, než její nabídku přijmout. Tenhle Krasoň na ní rozhodně nemá a ona mu to dokáže!

Hodnocení: 4/5*
Tahle kniha je přesně příklad jak má správná love/hate realitionship vypadat. Pomalu stupňující se napětí a všude přítomná chemie vás nenechá chladnými a s přehledem se drží za ostatními knihami autorky. Autorka se nebála a vrhla se do nového prostředí, což moc oceňuji. Obvykle se dostanete do čisté kanceláře místo trochu bláznivého rodinného podniku a staveniště. Hodně se mi libí, že autorčiny hrdinky nikdy nejsou dívky, co potřebuji zachránit, ale jasně vědí, co chtějí a ani okouzlení mužem to nezmění. Morgan, Caleb ale i vedlejší postavy nezklamaly a já jsem za to hrozně vděčná. Mám ráda, když autor neopomene i další charaktery a dokreslí tak skvělou atmosféru. Jediná výtka za mě je, že jsem se do příběhu neponořila tak rychle, jako u ostatních knih autorky, ale já jsem obvykle na druhé díly a doufám, že se ho brzy dočkáme vydání druhého v češtině!

Knihu bych doporučila všem, kteří hledají žhavé čtení, kterému nechybí uspokojivý komplexní příběh bez nelogičností a sex je zde jen taková příjemná třešnička na dortu.

Za poskytnutí knihy k recenzi bych ráda poděkovala Radkovi z Euromedia a Knižnímu klubu, kde knihu zakoupíte se slevou: ZDE

Četli jste, Miluj mě jakkoli, nebo se chystáte? Dejte mi vědět do komentářů.