Recenze čtrnáctá: King

Chcete knihu, která s vámi pěkně zamává a čeká vás nejedna pěkně vášnivá emocionální jízda?
Máte rádi new adult? Ale už vás nebaví stále se opakující námět, kdy je muž úspěšný podnikatel v perfektně padnoucím obleku s miliony na kontech? King je přesný opak, který vás okouzlí, znepokojí, ale vyvolá ve vás touhu vědět víc...


Název: King
Autor: T. M. Frazier
Vydalo nakladatelství: Ocelot
Překladatel: Kamila Bělohorská
Počet stran: 264
Anotace: Brantley King. Zuřivý, vášnivý a odhodlaný. Vyrůstal v nelítostném světě a vždy žil na hraně zákona. Dnes je umělecký tatér, ale také kariérní kriminálník a drsný alfa samec, který byl právě propuštěn z vězení. Doe. Naprostý protiklad. Její vlastní minulost je jí záhadou. Poté, co se probudí v popelnici celá potřísněná krví, není schopná vybavit si jedinou vzpomínku na to, kým je a odkud pochází. Náhodou se potkají na párty, kterou pro Kinga uspořádá jeho kamarád Preppy jako oslavu Kingova propuštění z vězení. A oběma toto setkání změní život.

***
Představte si, že se probudíte nazí, zranění a vystrašení vedle hromady popelnic a váš jediný "přítel" je prostitutka, jejíž nosní dírky a vyhublé končetiny předpovídají jen jedno, závislost na drogách.  Nevíte, co se stalo ani jak, v nemocnici se pokusí zjistit, kdo jste, ale nikdo na nic nepřijde. Nikdo vás nehledá, nebylo vyhlášené žádné pátrání po někom zdánlivě podobném a tak končíte na ulici s propůjčeným jménem, které dostávají obvykle mrtvá neidentifikovatelná ženská těla. Doe. Bez minulosti a budoucnost rozhodně taky není růžová.

Pokud teď čekáte, že přijde hrdina, který Doe spasí, máte částečně pravdu. Pokud spasení v podobě rukou připoutaných k čelu postele, namířená hlaveň a spousta otázek je to pravé spasení.

King není obyčejný, vlastně je hodně neobyčejný muž, který nemá problém užívat si peněz, drog, sexu a všeho co mu jeho život a vysněná "kariéra" přináší. Všichni mají oprávněné obavy, jeho vzhled a přirozená aura nebezpečí, včetně jeho minulosti je ta správná kombinace, která spolehlivě odradí každého od toho, aby dělal problémy. King totiž nemá problém někomu ublížit, podříznout krk nebo prostřelit hlavu.

Přesto se rozhodně udělat výjimku, když zjistí, že mu Doe poslouží víc živá než mrtvá, i když s ní do jeho domu přichází jen další a další problémy. Nakonec, může mu být velmi prospěšná. Jen kdyby se do toho nemíchali jeho potřeby a ta nesnesitelná touha po něčem, co ještě nikdy nepoznal. 

King totiž ví, kdo je Doe.

King je za mě po dlouhé době velké osvěžení v žánru, kde moc prostoru brutální a temný svět "bad boys" nedostává, natož uvěřitelnou formou, která se autorce povedla skvěle zachytit.
Ráda bych taky zmínila, že všemu dodává větší důvěryhodnost i znalost motorkářů a jejich kodexu, stejně jako určitý základ v tom, co obnáší být tatér.
Celkově mě hodně zaujalo, že si v knize nikdo na nic nehraje, a nedělá se lepší, než doopravdy je.
Na druhou stranu stylizace textu a hrubky vás můžou z počátku dost odradit.
Řeknu jen jedno: Nenechte se.
Nebudete litovat, že jste u příběhu vydrželi, protože jak už jsem zmínila je to jízda, která vás ani na chvilku nenechá vydechnout a pořádně vámi zamává tak, že budete nutně potřebovat víc.

Hodnocení: 4/5*

Moc ráda bych dala plný počet, ale ačkoliv obálka je velmi povedená, příběh čtivý, napínavý a vášnivý. Chtě nechtě formátování textu je neuvěřitelné. Přímá řeč byla tragická, o hrubkách nemluvě (ačkoliv přidávám dodatek, že v originále má očividně autorka sama problém s korekturou) bohužel to, ať už překlad nebo korekturu neomlouvá a mrzí mě, že si někdo nedal větší práci a trochu si s textem nepohrál, protože jinak jde o poutavý příběh, který stoprocentně stojí za přečtení a dostane vás tak, že budete netrpělivě vyhlížet další díl.

Kinga můžu vřele doporučit všem fanouškům new adult, kteří hledají oddechové čtení, milují příběhy s nádechem erotiky, plné napětí a kterým nevadí vulgárnější slovník, ale i temné prostředí a s ním spojené situace na hraně zákona. 
~
Na konec bych ráda zmínila, že mě ke čtení nalákala Knihomolka Šárka, po jejíž recenzi jsem neodolala a věděla jsem, že tuhle knihu prostě chci a vůbec nelituji. Děkuji!
~
Moje největší díky patří e-shopu Mega knihy, jmenovitě Hance a Lence, které mě velmi milým způsobem uvítali v týmu a poskytli mi možnost Kinga zrecenzovat.
 Hrozně příjemně mě překvapilo, jak skvělého jednání a fantastická komunikace se mi dostalo. 
Nejen v tomto případě, ale ve všech, kdy jsem na Mega knihách nakupovala, vše fungovalo na jedničku a pokaždé jsem byla naprosto spokojená s poskytovaným servisem.
 Troufám si říct, že se jedná cenově i kvalitativně o jeden z nejlepších knižních e-shopů na českém trhu.
~
Takže, kdo ještě váhá, usnadním mu to. Kinga a rozsáhlou knižní nabídku nejen v češtině, ale v angličtině a dalších světových jazycích najdete: ZDE

Četli jste Kinga, nebo se chystáte? Dejte mi vědět do komentářů.

12 komentářů:

  1. Jsem moc ráda, že se ti kniha líbila a děkuji za zmínku o mé maličkosti. <3 Po tvé recenzi mám chuť se do příběhu pustit znovu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec není za co <3 a jsem moc ráda, že jsem tě znovu navnadila! :D

      Vymazat
  2. Pěkná recenze! Já se tak nemohu dočkat dalšího dílu achjo ! ♥ Už jak vyjde, moc se mi líbí úvodní fotka ♥

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! <3 :) Už se taky nemůžu dočkat až bude v češtině, protože je to vážně hodně dobrý :)

      Vymazat
  3. Ach! Četla, četla a snad se brzy dostanu i k druhému dílu T.T - za který ti btw mooc děkuji ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Já jen čekám, až tu knihu zase aspoň trochu zlevní a pak po ní hned skočím! :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téhle strategii naprosto rozumím a doufám, že se ti bude líbit :)

      Vymazat
  5. Po toľkých pozitívnych referenciách sa tiež vrhám na Kinga <3 Proste toto je u mňa must read num 1 :D už nech mi príde, lebo umriem :D kašlať na hrúbky, King je King.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Doufám, že ti během té doby už přišel a jsem zvědavá na tvoji reakci a recenzi! <3

      Vymazat
  6. Kinga jsem nečetla, a ani se nechystám, jelikož tento žánr není pro mě, ale příběh zní zajímavě a spíš bych ho uvítala ve filmové podobě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Filmová podoba by byla hodně zajímavá, i když vzhledem k té eroticko - násilné stránce si nejsem jistá zda by to dovolili na druhou stranu fifty shades taky natočili :D

      Vymazat

Instagram