Mini recenze první: Terapie sdílením vol. 2 - Valentýnská edice

Krásný den, rozhodla jsem se, že zavedu nový formát a trochu tak obsah blogu okořením, protože na některé knihy je napsat recenzi tak trochu umění, hlavně pokud se jedná o příručky nebo vyloženě knihy, které neobsahují žádný komplexní příběh. Bude to fungovat velmi podobně: Nejdřív vás s knihou seznámím, což bude doplněno o fotky, toho co vás v knize čeká a na závěr hodnocení. Tak se do toho pustíme. První kniha, kterou vám touhle formou představím je Terapie Sdílením vol. 2 - #Valentýnská Edice.

Myslím, že v dnešní době se málokdo nesetkal s pojmem Terapie sdílením, ale pokud přeci jen nevíte, o co se jedná, je to velmi povedený projekt Ester Geislerové a Josefíny Bakošové, které na svém instagramovém účtu @esterajosefina začaly sdílet své i cizí někdy velmi kreativní rozchodové příspěvky.

Jejich projekt zaujal mnoho lidí hlavně z toho důvodu, že se jim povedlo originálním způsobem spustit vlnu sdílení, která má za úkol pomoci a pobavit. Téměř každý se už totiž někdy setkal s moderním rozchodem přes komunikační prostředky, kdy vám nad tím, co vám napsala druhá strana, zůstal rozum stát. Ester a Josefína začali tyto příspěvky sbírat a vytvořili tak skvělý způsob terapie, kde máte možnost nejen sdílet svou zkušenost s větším množstvím lidí, kteří zažili něco podobného, nalézt pochopení, ale i se trochu oprostit od minulosti a brát vše více s nadhledem.

V druhé knize tohoto kreativního dua najdete kromě předmluvy hned několik rozmanitých sekcí skryté originálně pod tagy #milenialove #macho #nevhodnenavrhy #zlobivky #postrozchody #omyly #mile #manzelstvi ale i #zlo a #krivdy, které jsou plné příspěvků, s kterými jste se již mohli setkat na zmíněném instagramovém účtu doplněné o povedené umělecky laděné fotky.

Hodnocení: 3.5/5*
Terapie sdílením vol. 2 je příjemná a nenáročná jednohubka, která vám nezabere moc času, ale zaručeně vás pobaví.
 Bohužel zároveň mě trochu mrzí, že nenabízí trochu víc, ať už textu autorek, nebo více exkluzivních příspěvků, které na instagramu nenajdete. Designově je to nádherná knížka, s jejíž grafickou stránkou si autorky hodně vyhráli, na druhou stranu kniha stále velmi dobře plní účel, za kterým byla vydaná.

Za poskytnutí knihy k recenzi bych ráda poděkovala Radkovi z Euromedia a Knižnímu klubu, kde knihu zakoupíte se slevou: ZDE