Třetí recenze: Dvůr mlhy a hněvu (bez spoileru)

Znáte ten pocit, kdy moc toužíte nějaký příběh dočíst, ale zároveň si přejete, aby nikdy neskončil? Někdy toužíme zapomenout, abychom mohli příběh prožívat znovu a znovu jako poprvé. Tak na mě zapůsobil Dvůr mlhy a hněvu. Posledních sto stran jsem si až bolestně uvědomovala, že se blížím ke konci a než bude další díl v češtině, nějaký čas si počkám...


Přesto to stojí za to. Konec je stejně jako u prvního dílu naprosto neuvěřitelný!

Už jsem se setkala s tím, že někoho odrazuje velikost přeci jen kniha má přes 600 stran, ale nelituji a už teď čerstvě po dokončení (no popravdě už při čtení) jsem si uvědomovala, že tahle kniha jako mnoho dalších neskončí po dočtení v poličce.
Budu jí číst zas a znovu, protože se v ní skrývá víc než jen pokračující příběh Feyre, skrývá se v ní neuvěřitelné množství krásných životních moudrostí.
 Také bych skromně doporučila každému, kdo bojuje s temnotou ať je to deprese, úzkost, panika nebo jakákoliv jiná dnes už naprosto běžná nepříjemnost každodenního, často stresujícího, života.

Tahle kniha mi pomohla dost věcí překonat a troufám si říct, že mnoho lidem by mohla pomoct stejně. Takže ne, Sarah J. Maas nám nenabízí jen plochý příběh, nabízí mnohem víc a já se velice ráda stávám jedním z milovníků (nebo spíše závisláků) její tvorby.

Hodnocení:
Nikdy by mě nenapadlo, že mě nějaká kniha tak uchvátí a pokud jsem dala předchozímu dílu 5/5 tenhle si zaslouží minimálně 1000/5 a i tak je to málo. 

   Název: Dvůr mlhy a hněvu ( A Court of mist and fury)
Autor: Sarah J. Maas
Vydalo v češtině nakladatelství CooBoo v Praze 2017
Počet stran: 664

Ještě bych chtěla dodat, že mé recenze, pokud se jim tak dá říkat, mají za úkol vás nalákat. Ne, vyzradit vše co se v knize stane a zkazit vám tak zážitek ze čtení, dokonce počítám s tím, že je možnost, že se k vám dostane dřív než třeba po dočtení prvního dílu, proto už nebudu poskytovat anotace (nebo jen u prvních dílů), ale jen svůj osobní názor.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram