První recenze: Dvůr trnů a růží (bez spoileru)

Po dokončení 430 strany jsem si byla naprosto jistá jaké knize věnuji svojí první recenzi... Dvůr trnů a růží


Poprvé jsem se o této knize, jako o spoustě dalších dozvěděla od své nejlepší kamarádky.
Pořád si pamatuji ten slunečný den, kdy ke mně dorazila s novou právě čtenou knihou v tašce s nadšením v očích a dala mi přečíst jednu pasáž, po které jsem toužila číst dál a dál, ačkoliv jsem neznala souvislosti.
V tu chvíli jsem věděla, že tu knihu musím mít. O příběhu jen tolik co mi bylo řečeno, a co mi nabízela anotace. (Příběh je na motivy krásky a zvířete) Popravdě jediné shodné rysy pro mě začínají u dívky a končí u zvířete.

Jedná se o úplně jiný, temnější příběh, který ačkoliv začíná v mírném tempu, vás naprosto pohltí.
Musím přiznat, že i když jsem první kapitoly četla s většími prodlevami, jakmile jsem se začetla, bylo to jako smršť a já nemohla knihu ani na chvíli odložit.
Už naprosto chápu, proč je kniha tak opěvovaná, je to trochu jako droga a po dočtení ihned bez váhání sáhnete po dalším dílu. Každá strana za to stojí a každá postava vám učaruje. Jakmile dosáhnete poznání, zjistíte, jak moc vám tento svět přirostl k srdci...

Hodnocení: 5/5
Dvůr trnů a růží, pro mě splňuje všechno, co bych očekávala od kvalitního fantasy příběhu. Nečeká vás žádná přehnaná romantika, která někdy umí být pořádně otravná, a zároveň nejde jen o nějakou prvoplánovou řežbu. Teď trochu přeháním, ale moc se mi líbí vyváženost příběhu, která i s pomalým rozjezdem umí zaujmout natolik, že to prostě musíte dočíst.
    
Název: Dvůr Trnů a Růží (A Court of Thorns and Roses)
Autor: Sarah J. Maas
Vydalo v češtině nakladatelství CooBoo v Praze 2016
Počet stran: 430
Anotace: Když devatenáctiletá Feyre zabije v lese vlka, odvleče jí podivný tvor do svého doupěte, které se ukáže být jiným světem. Tam zjišťuje, že únosce není zvíře, ale jedna z nesmrtelných bytostí, které kdysi vládly světu. Nenávist se postupně mění v lásku a Feyre musí přijít na způsob, jak zachránit svět i svého únosce.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram