Druhá recenze: Hranice Nevinnosti & Za hranicí Nevinnosti

"Ani jeden z nás nemůže změnit minulost, i kdybychom to sebevíc chtěli.." - Vítejte v Rosemary beach. Seznamte se s Blaire, která se může spoléhat jen sama na sebe a s Rushem, synem rockové hvězdy, který má vše co si kdy mohl přát a je nucen konečně se vypořádat s minulostí. 


Rozhodla jsem se, že nejlepší je psát recenze za čerstva. Ačkoliv už je to několik dní zpátky, co jsem přečetla 514 stran za méně než 48 hodin, stále mám čerstvě v paměti tenhle na první pohled jednoduchý, ale nakonec překvapivě vyvíjející se příběh.
Možná se budete často setkávat s tím, že je pro mě něco překvapivé, ale popravdě ke každé knížce mám určitá očekávání a kniha mě buď překvapí, pokud mám šťastnou ruku, anebo zklame.

 Začnu pěkně od začátku. Jelikož jsem si velmi oblíbila nakladatelství yoli, a rozhodla se zlepšit si jednoho dne náladu, zastavila jsem se v knihách Dobrovský (moje menší závislost), kde na mě čekali tyto dvě krásky za 49kč jedna. Prostě nešlo odolat.
 Miluji knihy a ještě více miluji, když se vám podaří výhodný knižní kup, z kterého má člověk dobrý pocit.
Přiznejme si, kdo není nadšený, když za pár kaček sežene skvělou knihu?

No pokračujeme dál. Příhodně jsem si zrovna dávala pauzičku od ACOTARu. Takže mi nic nebránilo do Hranice Nevinnosti nahlédnout, a co myslíte? Jakmile jsem přečetla prvních pár stránek, už jsem nepřestala číst a po dočtení poslední strany jsem byla velmi šťastná, že jsem upustila od původního záměru koupit si jen první díl.

 Musím říct, že Za hranicí nevinnosti bylo příjemné pokračování, které je psané trochu jiným stylem z pohledů obou hlavních protagonistů, ale já s tím neměla nejmenší problém.
Jediné, co mě možná trošku iritovalo, byly, některé myšlenkové pochody Blaire. Zdála se mi trochu otravná (ačkoliv chápu, proč, nic to nemění na tom, že mi v prvním díle byla sympatičtější) ale ani v nejmenším mi to nezabránilo ve čtení a já tak oba díly zhltla bez větších problémů.
 Teď už mi jen zbývá čekat na tu správnou příležitost, kdy si vychutnám i poslední díl a doufám, že vám budu moci poskytnout své další skromné hodnocení.

Hodnocení: 
Hranice Nevinnosti 5/5
Za hranicí Nevinnosti 4/5

Určitě se jedná o knižní sérii, na kterou jen tak nezapomenu, už jen kvůli některým myšlenkám, které mi přirostli k srdci jsem si jistá, že si minimálně první dva díly znovu ráda přečtu. Také naprosto doporučuji jako oddechové letní, zimní nebo jednoduše celoroční čtení, když potřebujete trochu upustit páru nad nenáročným příběhem z krásného prostředí.

Název:  Hranice Nevinnosti & Za hranicí Nevinnosti
Autor: Abbi Glines
Vydalo v češtině nakladatelství Yoli 2015
Počet stran: Dohromady 514


Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram