Recenze třicátá osmá: To nejlepší v nás

Dnes pro vás mám další recenzi na knihu, u které si myslím, že s klidem můžu říct, že to je jedna z nejlepších knih, co jsem za rok 2019 přečetla, jedná se o mojí milovanou Colleen Hoover, kterou jsem měla tu čest potkat a jsem za to nesmírně vděčná Radku Blažkovi a Knižnímu Klubu, ale teď už k recenzi. Přeji příjemné čtení!

Název: To nejlepší v nás
Autor: Collen Hoover
Vydalo nakladatelství: Ikar
Počet stran: 288
Anotace: Nový román bestsellerové autorky Colleen Hooverové o nešťastném manželství a jednom dávno zapomenutém slibu, který by ho mohl zachránit. Quinn by v životě nenapadlo, že potká osudovou lásku v nejhorší den svého života. Přesně to se ale stane. Začátek jejího vztahu s Grahamem je naprosto dokonalý, jsou jako stvoření jeden pro druhého. O sedm let později je ale jejich manželství v troskách. Zpočátku dokonalá láska je ohrožena tisíci nedokonalostmi jejich společného života. Člověk by řekl, že manželství přestává fungovat tehdy, když lásku nahradí zloba a pohrdání. Ale Quinn a Graham se na sebe nezlobí. Prostě už jen nejsou stejní jako dřív… Všechny společné sny a vzpomínky, místo aby je držely pohromadě, je od sebe oddělují. A to jediné, co by je mohlo zachránit, dost možná jejich vztah nenávratně zničí…

***
To nejlepší v nás není klasický romantický příběh naopak se jedna o dost reálný příběh plný nejen lásky, ale také nástrah a bolesti.

Quinn, našla dokonalého muže sice za zvláštních okolností, málokdy totiž lásku svého života potkáte před dveřmi bytu vašeho snoubence, který za nimi souloží s jeho přítelkyní, ale rozhodně mají společně s Grahamem skvělou historku, o tom jak se poznali. Jenže osud je někdy neuvěřitelně krutý, sice je svedl dohromady, ale odepřel jim jejich největší přání.

Quinn byla vždycky rodinný typ v době, kdy ostatní ženy uvažovali o kariéře, ona uvažovala o rodině. Bohužel už je to sedm let, co se s Grahamem vzali a stále nemůže otěhotnět  každý měsíc je zároveň plný naděje, ale opakovaného zklamání a z jejich života se stává jedna velká rutina točící se kolem dní kdy je možnost otěhotnění největší, pomalu se tak z manželství vytratila radost i vášeň a oba se sobě navzájem odcizily. Quinn se vrací v životě do doby, kdy se poznali a přemýšlí o tom, kdy se to všechno tak změnilo. Jsou rozvodu blíže než kdy dřív a vypadá to, že už je nic nedokáže zachránit. Některé rány, už nic nezacelí. Je tu ale ještě jedna poslední možnost, jsou ale oba dost silní, aby ji vyzkoušeli?

Hodnocení: 5/5*
Tenhle příběh mi zlomil srdce a hodně jsem se do něj zamilovala, trpěla jsem s Quinn a zároveň mi bylo líto Grahama, komunikace mezi nimi byla na bodu mrazu a jejich manželství hrozil rozpad.

Collen se ale znovu překonala a dokázala, že i tak těžké téma a osud, kterým si krom hlavních představitelů určitě prošlo i spousty reálných párů může tohle období překonat, že, i když zrovna nevidíme žádné řešení, není to konec světa a zároveň ukázala naprosto neuvěřitelným způsobem, jakou sílu může mít láska. Popravdě takového Grahama by za mě ocenila každá žena.

To nejlepší v nás je za mě jedna z nejlepších knih od Colleen a navždy si v mém srdci najde místo, rozhodně ji můžu vřele doporučit všem, kdo miluji silné, emotivní příběhy, které mají podklad v reálném životě.

~
Za poskytnutí knihy k recenzi bych ráda poděkovala Radkovi z Euromedia a Knižnímu klubu, kde knihu zakoupíte se slevou: ZDE

Četli jste To nejlepší v nás nebo se chystáte? Dejte mi vědět do komentářů.